Saturday, July 5, 2014

Mini Site R100I

Salam Hormat 

Sejak akhir-akhir ini, kekurangan daya kreativiti untuk kemaskini blog dan memastikan "Mini Site" Rahsia 100 Impian selamat tersimpan di sini maka sir 'menirulah' ke blog ini ... Malangnya sir bukan pakar meniru maka tidaklah jadi seiras jadinya. Hi hi hi...

Original mini-site boleh dilayari di http://100impian.jootawan.com/ 

Terima kasih kepada sahabat penerbit di Jootawan yang terus mempromosi buku R100I dengan penuh dedikasi. Difahamkan juga buku ini juga boleh di dapati di kedai buku Popular. Tahniah dari sir! 



BAGAIMANA MENJADI PAKAR DALAM BIDANG YANG ANDA CEBURI?

Kuasai kuasa minda dan impian untuk menjadi pakar bermula dengan 
MELAKAR IMPIAN DI ATAS SEKEPING KERTAS!

Nyatakan Impian Anda!

"SAYA PUNYA BANYAK IMPIAN YANG SAYA PERNAH MIMPIKAN SUATU KETIKA DULU TELAH MENJADI KENYATAAN. DAN KINI TERUS MENGEJAR IMPIAN BARU DILAKARKAN PULA"


PERNAHKAH ANDA MENGALAMI PERISTIWA INI?

Kawan-kawan mentertawakan impian anda
Sentiasa mengalah kerana mustahil tercapai
Impian banyak sangat dan satu pun tak tercapai
Tidak tahu cara yang betul untuk mengapainya
Paling sedih, tiada satu pun impian yang diTULIS


GAGAL BUKAN BERMAKNA SEGALANYA BERAKHIR
PERJUANGAN PERLU DITERUSKAN!!

Bagaimana says bangkit setelah jatuh dan hampir jatuh berkali-kali?


DALAM BUKU INI SAYA KONGSIKAN RAHSIA SAYA !
KINI BUKAN RAHSIA LAGI...



Tingkatkan kuasa-kuasa ini yang ada pada anda sekarang...

KUASA IMPIAN
KUASA TIDAK MENGENAL KALAH
HABISKAN APA YANG DIMULAI
MEMBINA KEYAKINAN DIRI
DIAGRAM KECEMERLANGAN SIRNOORDIN
BERANI BERMIMPI BESAR
JEJAK LANGKAH LUAR BIASA


Sekarang beranikah anda bermimpi?!  Jika iye maka, sekarang cabar diri anda untuk mengejar apa juga impian anda!


LANGKAH PERTAMA ANDA BERMULA DENGAN
DAPATKAN BUKU R100I 
UNTUK ANDA MERANGKA STRATEGI MENCAPAI IMPIAN-IMPIAN YANG AKAN DATANG! 


Anda boleh dapatkan buku R100I melalui penerbit saya di www.jootawan.com 
atau 
Email ke sirnoordin@smartscoach.com 

dimana 
saya sendiri akan menulis kata-kata semangat untuk  anda serta  tandatangan dalam  buku anda!



Ikhlas dari saya,
SirNoordin Khalid
Ramadhan 1435H



No comments:

Post a Comment