Saturday, April 11, 2009

Sekadar luahan rasa...

Dua minggu ini begitu memenatkan aku bermula dengan pemergian sdr Ariff menunaikan Umrah, program motivasi Al-Amin, perancangan ke Pangkor, Buletin etc terasa seolah2 diri keseorangan... dan kesihatan tak begitu mengizinkan sejak2 akhir ini!

Mujurlah salah satu dari kelas dapat dibantu oleh Sir Sharifuddin dan kelas dewasa oleh Sir Ariffin ... terasa legalah juga. Ada kala terlintas juga nak contact Sir Adam untuk membantu ... (segan la pulak). Hinggakan pelatih dewasa aku yang masih Putih ku suruh mengajar pelatih2 baru.

Alhamdulillah Sentosa Martial Arts School (SMARTS) menerima pelatih2 baru hampir setiap minggu. Hingga kini telah mencecah keangka 50 bermakna sejak 4 bulan lalu pelatih baru sahaja hampir 30 orang termasuklah program Women Self Defense telah mula mendapat sambutan. Terpaksa aku mengerahkan isteri aku menbantu.

Hingga kini aku cuma ada Arif 1st Dan yang bila2 akan menyambung pelajaran ke 'U', Ustaz Azim "struggle membahagikan masa dengan Al-Amin) dan Sdr Anwar (walaupun masih Putih tetap membantu bila perlu).

Yang mampu ku harapkan sekarang semoga dalam tempoh setahun dua ini aku akan dapat mengeluarkan jurulatih2 yang berkaliber dan mampu mengambil alih kelas bila2 masa. Sementara menunggu terpaksalah bantuan dari rakan2 jurulatih ... he he he (tunggu la call aku or bila2 senang datang ajelah).

Aku juga bersyukur program Perkelahan Pangkor mendapat sambutan yang memberangsangkan dari keluarga pelatih dan telah mencecah jumlah 30 orang. Aku terpaksa limitkan ke angka 40 kurang lebih ... semoga program ini akan berjalan dengan lancar. Insyallah.

No comments:

Post a Comment